F30POST
F30POST
2012-2015 BMW 3-Series and 4-Series Forum
BMW Garage BMW Meets Register Search Today's Posts Mark Forums Read
BMW 3-Series and 4-Series Forum (F30 / F32) | F30POST > BIMMERPOST Universal Forums > Off-Topic Discussions Board > The Manscaping Thread
Extreme Powerhouse
Post Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      01-16-2020, 10:12 AM   #67
Joekerr
Is Joe King
Joekerr's Avatar
5563
Rep
1,749
Posts

Drives: 2017 Audi S6
Join Date: Jan 2008
Location: Toronto, ON

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
What in the fuc nuts have I been drug into shoei.

Also - I have it on good authority you are officially over the hill.
What's Miss Piggy putting out these days?
__________________
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
he's Canadian. By international law we all must worship him and all other products of the country.
Appreciate 1
MKSixer19982.00

      01-16-2020, 10:32 AM   #68
ASBSECU E93
Know's a guy that know's a guy...
ASBSECU E93's Avatar
5407
Rep
1,863
Posts

Drives: 2010 335d; 2008 135i
Join Date: Sep 2011
Location: Somewhere over the rainbow

iTrader: (5)

Quote:
Originally Posted by Joekerr View Post
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
What in the fuc nuts have I been drug into shoei.

Also - I have it on good authority you are officially over the hill.
What's Miss Piggy putting out these days?
Lol - miss piggy was sold a long time ago

I have a little E88 135 now that make infinite more power than any car shoei currently owns, or will ever own.
__________________
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
She stood there. Pointed a finger at me and laughed at me. That damn bitch.
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
Poop shit, shit and poop. I'm mildly angry now.
Appreciate 2
MKSixer19982.00
Salty Dog3504.50

      01-16-2020, 10:34 AM   #69
MKSixer
Major General
MKSixer's Avatar
19982
Rep
8,884
Posts

Drives: 2015 BMW i8, E63 M6, 328d
Join Date: Jun 2015
Location: Southeast United States

iTrader: (0)

Garage List
2016 M4 GTS (Allotted)  [0.00]
2013 BMW 328d  [0.00]
2007 BMW M6  [5.00]
2015 BMW i8  [5.00]
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Lol - miss piggy was sold a long time ago

I have a little E88 135 now that make infinite more power than any car shoei currently owns, or will ever own.
Where ya been hiding?
__________________
Several actors have played James Bond, Sean Connery IS James Bond...

Lewi6, First of His Name, Destroyer of Careers, Master of Pole Positions, 6X WDC, Master of All Tracks, Scorer of Maximum Points, Whisperer of Tires, Minimizer of Fuel Utilization, Maximizer of Consistency in Finishing. Look Upon Him With DRED.
Appreciate 0
      01-16-2020, 10:34 AM   #70
ASBSECU E93
Know's a guy that know's a guy...
ASBSECU E93's Avatar
5407
Rep
1,863
Posts

Drives: 2010 335d; 2008 135i
Join Date: Sep 2011
Location: Somewhere over the rainbow

iTrader: (5)

Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
Quote:
Originally Posted by MKSixer View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
On a side note have any of you got your eyebrows waxed? Feels like scotch tape and makes my caterpillar eyebrows look so much better
Just when you didn't think it couldn't get worse you do that.

This thread:
Yeah man, I go in for a full pedicure and a chat with the girls tomorrow too
You'll fit right in - with your non-leg day self
__________________
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
She stood there. Pointed a finger at me and laughed at me. That damn bitch.
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
Poop shit, shit and poop. I'm mildly angry now.
Appreciate 1
      01-16-2020, 10:36 AM   #71
ASBSECU E93
Know's a guy that know's a guy...
ASBSECU E93's Avatar
5407
Rep
1,863
Posts

Drives: 2010 335d; 2008 135i
Join Date: Sep 2011
Location: Somewhere over the rainbow

iTrader: (5)

Quote:
Originally Posted by MKSixer View Post
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Lol - miss piggy was sold a long time ago

I have a little E88 135 now that make infinite more power than any car shoei currently owns, or will ever own.
Where ya been hiding?
Work is a MF....I check in from time to time, but work is all consuming these days.

I hope you are well?

Anyone hear from Billy since his move back to OH?
__________________
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
She stood there. Pointed a finger at me and laughed at me. That damn bitch.
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
Poop shit, shit and poop. I'm mildly angry now.
Appreciate 1
MKSixer19982.00

      01-16-2020, 10:39 AM   #72
MKSixer
Major General
MKSixer's Avatar
19982
Rep
8,884
Posts

Drives: 2015 BMW i8, E63 M6, 328d
Join Date: Jun 2015
Location: Southeast United States

iTrader: (0)

Garage List
2016 M4 GTS (Allotted)  [0.00]
2013 BMW 328d  [0.00]
2007 BMW M6  [5.00]
2015 BMW i8  [5.00]
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Work is a MF....I check in from time to time, but work is all consuming these days.

I hope you are well?

Anyone hear from Billy since his move back to OH?
I fully understand that. Since I stopped traveling as much my life is much easier and calm. Transitioning from weekly travel to monthly travel has been the best decision of my work-life.

On something you commented on about years ago: I know understand about female volleyball players. WOW!!

Nothing from Billy at all. We were in a private chat a while back with some of the usual suspects but I fell off when it became too time consuming.
__________________
Several actors have played James Bond, Sean Connery IS James Bond...

Lewi6, First of His Name, Destroyer of Careers, Master of Pole Positions, 6X WDC, Master of All Tracks, Scorer of Maximum Points, Whisperer of Tires, Minimizer of Fuel Utilization, Maximizer of Consistency in Finishing. Look Upon Him With DRED.
Appreciate 1
      01-16-2020, 12:41 PM   #73
colorado.e9x
Entrepreneur
colorado.e9x's Avatar
United_States
329
Rep
1,076
Posts

Drives: 06 BMW 330xi
Join Date: Feb 2018
Location: Western Slope, Colorado

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
Quote:
Originally Posted by MKSixer View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
On a side note have any of you got your eyebrows waxed? Feels like scotch tape and makes my caterpillar eyebrows look so much better
Just when you didn't think it couldn't get worse you do that.

This thread:
Yeah man, I go in for a full pedicure and a chat with the girls tomorrow too
You'll fit right in - with your non-leg day self
Damn.. Ruthless I can't tell if you're going along with my sarcasm or on offense
Appreciate 0
      01-16-2020, 12:44 PM   #74
upstatedoc
pew pew
upstatedoc's Avatar
3730
Rep
2,008
Posts

Drives: blue streak
Join Date: Dec 2009
Location: not downstate

iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Anyone hear from Billy since his move back to OH?
do you mean Billiousaxus?
__________________
2018 Stinger GT
1997 Toyota T100
2009 E90 N51 /Active Autowerke Stage 2 tune/BMW Performance Exhaust/
Countermeasure enthusiast.
Appreciate 2
MKSixer19982.00

      01-16-2020, 12:47 PM   #75
ASBSECU E93
Know's a guy that know's a guy...
ASBSECU E93's Avatar
5407
Rep
1,863
Posts

Drives: 2010 335d; 2008 135i
Join Date: Sep 2011
Location: Somewhere over the rainbow

iTrader: (5)

Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
Quote:
Originally Posted by MKSixer View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
On a side note have any of you got your eyebrows waxed? Feels like scotch tape and makes my caterpillar eyebrows look so much better
Just when you didn't think it couldn't get worse you do that.

This thread:
Yeah man, I go in for a full pedicure and a chat with the girls tomorrow too
You'll fit right in - with your non-leg day self
Damn.. Ruthless I can't tell if you're going along with my sarcasm or on offense
Lol - wouldn't matter either way. I've seen those spaghetti arms and legs
__________________
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
She stood there. Pointed a finger at me and laughed at me. That damn bitch.
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
Poop shit, shit and poop. I'm mildly angry now.
Appreciate 1
MKSixer19982.00

      01-16-2020, 01:36 PM   #76
colorado.e9x
Entrepreneur
colorado.e9x's Avatar
United_States
329
Rep
1,076
Posts

Drives: 06 BMW 330xi
Join Date: Feb 2018
Location: Western Slope, Colorado

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
Quote:
Originally Posted by MKSixer View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
On a side note have any of you got your eyebrows waxed? Feels like scotch tape and makes my caterpillar eyebrows look so much better
Just when you didn't think it couldn't get worse you do that.

This thread:
Yeah man, I go in for a full pedicure and a chat with the girls tomorrow too
You'll fit right in - with your non-leg day self
Damn.. Ruthless I can't tell if you're going along with my sarcasm or on offense
Lol - wouldn't matter either way. I've seen those spaghetti arms and legs
Shit, he knows! 5'9 135lbs of lean fat
Appreciate 0
      01-16-2020, 02:07 PM   #77
upstatedoc
pew pew
upstatedoc's Avatar
3730
Rep
2,008
Posts

Drives: blue streak
Join Date: Dec 2009
Location: not downstate

iTrader: (2)

manscaping? hello folliculitis!
__________________
2018 Stinger GT
1997 Toyota T100
2009 E90 N51 /Active Autowerke Stage 2 tune/BMW Performance Exhaust/
Countermeasure enthusiast.
Appreciate 0
      01-16-2020, 03:02 PM   #78
shoei
Colonel
shoei's Avatar
3191
Rep
2,171
Posts

Drives: MW Vespa w/pink racing stripes
Join Date: Nov 2007
Location: Peeing in your garden

iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Quote:
Originally Posted by Joekerr View Post
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
What in the fuc nuts have I been drug into shoei.

Also - I have it on good authority you are officially over the hill.
What's Miss Piggy putting out these days?
Lol - miss piggy was sold a long time ago

I have a little E88 135 now that make infinite more power than any car shoei currently owns, or will ever own.
Awhh, how adorable... Lil 1 series thinks it's all grown up and ready to play with it's older siblings...
Appreciate 0
      01-16-2020, 03:10 PM   #79
Joekerr
Is Joe King
Joekerr's Avatar
5563
Rep
1,749
Posts

Drives: 2017 Audi S6
Join Date: Jan 2008
Location: Toronto, ON

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Lol - miss piggy was sold a long time ago

I have a little E88 135 now that make infinite more power than any car shoei currently owns, or will ever own.
Quote:
Originally Posted by shoei View Post
Awhh, how adorable... Lil 1 series thinks it's all grown up and ready to play with it's older siblings...
Well, seems the only thing to do is have an independent driver put them both through their paces.

I volunteer as tribute.

Just bring them up north...lovely weather up here.
__________________
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
he's Canadian. By international law we all must worship him and all other products of the country.
Appreciate 1
      01-16-2020, 03:59 PM   #80
ASBSECU E93
Know's a guy that know's a guy...
ASBSECU E93's Avatar
5407
Rep
1,863
Posts

Drives: 2010 335d; 2008 135i
Join Date: Sep 2011
Location: Somewhere over the rainbow

iTrader: (5)

Quote:
Originally Posted by Joekerr View Post
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Lol - miss piggy was sold a long time ago

I have a little E88 135 now that make infinite more power than any car shoei currently owns, or will ever own.
Quote:
Originally Posted by shoei View Post
Awhh, how adorable... Lil 1 series thinks it's all grown up and ready to play with it's older siblings...
Well, seems the only thing to do is have an independent driver put them both through their paces.

I volunteer as tribute.

Just bring them up north...lovely weather up here.
Nothing to see here.... shoei
Attached Images
  
__________________
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
She stood there. Pointed a finger at me and laughed at me. That damn bitch.
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
Poop shit, shit and poop. I'm mildly angry now.
Appreciate 1
MKSixer19982.00

      01-16-2020, 04:00 PM   #81
ASBSECU E93
Know's a guy that know's a guy...
ASBSECU E93's Avatar
5407
Rep
1,863
Posts

Drives: 2010 335d; 2008 135i
Join Date: Sep 2011
Location: Somewhere over the rainbow

iTrader: (5)

Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
Quote:
Originally Posted by MKSixer View Post
Quote:
Originally Posted by colorado.e9x View Post
On a side note have any of you got your eyebrows waxed? Feels like scotch tape and makes my caterpillar eyebrows look so much better
Just when you didn't think it couldn't get worse you do that.

This thread:
Yeah man, I go in for a full pedicure and a chat with the girls tomorrow too
You'll fit right in - with your non-leg day self
Damn.. Ruthless I can't tell if you're going along with my sarcasm or on offense
Lol - wouldn't matter either way. I've seen those spaghetti arms and legs
Shit, he knows! 5'9 135lbs of lean fat
__________________
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
She stood there. Pointed a finger at me and laughed at me. That damn bitch.
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
Poop shit, shit and poop. I'm mildly angry now.
Appreciate 0
      01-16-2020, 04:10 PM   #82
shoei
Colonel
shoei's Avatar
3191
Rep
2,171
Posts

Drives: MW Vespa w/pink racing stripes
Join Date: Nov 2007
Location: Peeing in your garden

iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Quote:
Originally Posted by Joekerr View Post
Quote:
Originally Posted by ASBSECU E93 View Post
Lol - miss piggy was sold a long time ago

I have a little E88 135 now that make infinite more power than any car shoei currently owns, or will ever own.
Quote:
Originally Posted by shoei View Post
Awhh, how adorable... Lil 1 series thinks it's all grown up and ready to play with it's older siblings...
Well, seems the only thing to do is have an independent driver put them both through their paces.

I volunteer as tribute.

Just bring them up north...lovely weather up here.
Nothing to see here.... shoei
That's a nice looking paperweight...

Cuz that's what your cars all end up being...

Appreciate 0
      01-16-2020, 04:35 PM   #83
shoei
Colonel
shoei's Avatar
3191
Rep
2,171
Posts

Drives: MW Vespa w/pink racing stripes
Join Date: Nov 2007
Location: Peeing in your garden

iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by upstatedoc View Post
manscaping? hello folliculitis!
Leave it up to a doc to ruin it for everyone !!!

Sidenote - why is it that any symptom you type into webmd, always comes back as cancer?!!

"Stubbed toe, swollen..."

Webmd - "could be a sprain, but lemme show you all the cancers it could be too..."
Appreciate 3
MKSixer19982.00
upstatedoc3730.00

      01-16-2020, 06:50 PM   #84
MKSixer
Major General
MKSixer's Avatar
19982
Rep
8,884
Posts

Drives: 2015 BMW i8, E63 M6, 328d
Join Date: Jun 2015
Location: Southeast United States

iTrader: (0)

Garage List
2016 M4 GTS (Allotted)  [0.00]
2013 BMW 328d  [0.00]
2007 BMW M6  [5.00]
2015 BMW i8  [5.00]
Quote:
Originally Posted by shoei View Post
Leave it up to a doc to ruin it for everyone !!!

Sidenote - why is it that any symptom you type into webmd, always comes back as cancer?!!

"Stubbed toe, swollen..."

Webmd - "could be a sprain, but lemme show you all the cancers it could be too..."
You rang? Do I need to dip into the medical photo library? Watcha think UncleWede ?
__________________
Several actors have played James Bond, Sean Connery IS James Bond...

Lewi6, First of His Name, Destroyer of Careers, Master of Pole Positions, 6X WDC, Master of All Tracks, Scorer of Maximum Points, Whisperer of Tires, Minimizer of Fuel Utilization, Maximizer of Consistency in Finishing. Look Upon Him With DRED.
Appreciate 0
      01-16-2020, 08:28 PM   #85
ASBSECU E93
Know's a guy that know's a guy...
ASBSECU E93's Avatar
5407
Rep
1,863
Posts

Drives: 2010 335d; 2008 135i
Join Date: Sep 2011
Location: Somewhere over the rainbow

iTrader: (5)

Quote:
Originally Posted by shoei View Post
That's a nice looking paperweight...

Cuz that's what your cars all end up being...

well....come on over to the beast coast and get this whipping in whatever the car of the month may be
__________________
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
She stood there. Pointed a finger at me and laughed at me. That damn bitch.
Quote:
Originally Posted by Lups View Post
Poop shit, shit and poop. I'm mildly angry now.
Appreciate 0
      01-16-2020, 08:28 PM   #86
shoei
Colonel
shoei's Avatar
3191
Rep
2,171
Posts

Drives: MW Vespa w/pink racing stripes
Join Date: Nov 2007
Location: Peeing in your garden

iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by MKSixer View Post
Quote:
Originally Posted by shoei View Post
Leave it up to a doc to ruin it for everyone !!!

Sidenote - why is it that any symptom you type into webmd, always comes back as cancer?!!

"Stubbed toe, swollen..."

Webmd - "could be a sprain, but lemme show you all the cancers it could be too..."
You rang? Do I need to dip into the medical photo library? Watcha think UncleWede ?
His silence is telling...

We need to find you a hobby cuz you have far too much time on your hands now, lol...

What happened with that sugar baby date you had lined up?
Appreciate 1
MKSixer19982.00

      01-16-2020, 08:44 PM   #87
MKSixer
Major General
MKSixer's Avatar
19982
Rep
8,884
Posts

Drives: 2015 BMW i8, E63 M6, 328d
Join Date: Jun 2015
Location: Southeast United States

iTrader: (0)

Garage List
2016 M4 GTS (Allotted)  [0.00]
2013 BMW 328d  [0.00]
2007 BMW M6  [5.00]
2015 BMW i8  [5.00]
Quote:
Originally Posted by shoei View Post
His silence is telling...

We need to find you a hobby cuz you have far too much time on your hands now, lol...

What happened with that sugar baby date you had lined up?
I have a funeral to attend tomorrow so I'm not in the mood. Maybe on Saturday.
__________________
Several actors have played James Bond, Sean Connery IS James Bond...

Lewi6, First of His Name, Destroyer of Careers, Master of Pole Positions, 6X WDC, Master of All Tracks, Scorer of Maximum Points, Whisperer of Tires, Minimizer of Fuel Utilization, Maximizer of Consistency in Finishing. Look Upon Him With DRED.
Appreciate 0
      01-16-2020, 08:47 PM   #88
shoei
Colonel
shoei's Avatar
3191
Rep
2,171
Posts

Drives: MW Vespa w/pink racing stripes
Join Date: Nov 2007
Location: Peeing in your garden

iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by MKSixer View Post
Quote:
Originally Posted by shoei View Post
His silence is telling...

We need to find you a hobby cuz you have far too much time on your hands now, lol...

What happened with that sugar baby date you had lined up?
I have a funeral to attend tomorrow so I'm not in the mood. Maybe on Saturday.
Awh man, sorry for your loss... I got one of them coming up soon as well... Not looking forward to it...
Appreciate 0
Post Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 10:47 AM.




f30post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST